MAD FORCE VE


































OPIS OGÓLNY MODELU:
Model firmy Kyosho Mad Force VE -ogromny model o nieograniczonych możliwościach. Koła modelu o śr 170 mm pozwalają na jazdę po każdym terenie.Unikalna konstrukcja zawieszenia na czterech niezależnych równoległych wahaczach zapewnia bardzo duży skok kól, a amortyzatory typu Big Bore doskonale tłumią nierówności terenu.Rama tylnia została wyposażona w specjalny widelec zakończony dwoma małymi kołami, które ułatwiają jazdę modelem tylko na dwóch tylnich kołach a także zabezpieczają model przed kapotażem podczas jazdy po stromym wzniesieniu.Zespól napędowy to silnik firmy Orion Vortex 2050 Kv oraz regulator Orion Vortex 8. Napęd z silnika jest przenoszony na zębatkę odbierającą -która chroniona jest specjalnym sprzęgłem poślizgowym przed uszkodzeniem-na drugi stopień przełożenia za pomocą Uwaga!!! prawdziwego miniaturowego stalowego łańcucha.Bardzo solidnie zostały wykonane mosty napędowe -przedni oraz tylny w których pracują stalowe hartowane zębatki o ukośnym profilu-takie rozwiązanie zapewnia lepsze przenoszenie mocy praktycznie są niezniszczalne. Serwo które steruje kołami przednimi jest również zabezpieczone(servo seaver)przed wibracjami i drganiami od kół przednich.Do sterownia modelu została zastosowana apartura firmy Kyosho Syncro KT-200 na pasmo 2,4 Ghz.Całość dopełnia wykonana z leksanu karoseria stylizowana na amerykańską furgonetkę.

UWAGA-1
   Model Mad Force VE Kyosho z względu na swoje duże gabaryty i co za tym idzie dużą masę (4000 g) otrzymał wyczynowy silnik Vortex 2050 KV oraz regulator Vortex 8 parametry tego zespołu napędowego sprawiają że wymaga on odpowiedniego zasilania,nie może być eksploatowany z „zwykłych” czy popularnych pakietów modelarskich ponieważ NIE ZAPEWNIAJĄ one( najwyżej kilka minut) prawidłowej pracy regulatora (szybkie spadki napięcia). Z naszych prób i testów wynika że optymalnym napędem są pakiety typu LiPo o min. pojemności 3500-4000 MAh

UWAGA-2
   Model Mad Force VE ma regulator obrotów Orion -Vortex 8 zapewnia on doskonałą współpracę z silnikiem Vortex 2050 KV,regulator ten jest bardzo czuły na ustawienia punktów pracy z nadajnika radiowego, niewłaściwe nastawienia trymerów (w przypadku nad KT-200 potencjometrów umieszczonych na płycie czołowej), powodują nieprawidłową pracę regulatora,szczególnie dotyczy to miksowania 2 kanałów-punktu neutralnego z kanałem ograniczającym prędkość jazdy w tył.Zalecamy przy braku doświadczenia nie ruszanie tych trymerów, które są już fabrycznie optymalnie ustawione( zapoznaj się z opisem funkcji na zamieszczonym zdjęciu). Regulator ten ma również bardzo przydatną funkcje która odcina zasilanie przy utracie sygnału nadawczego z nadajnika -powoduje to natychmiastowe zatrzymanie modelu.

Opis do zdjęcia płytki czołowj nad KT-200

Rozmiar: 12777 bajtów

1-przełączniki- tzw rewersy-czyli zmienianie kierunku pracy serwa Lewy kół ,Prawy regulatora -Ustawiony fabrycznie NIE RUSZAMY
2- Potencjometry A-EPA-B
A steruje pracą silnika na biegu wstecznym -Ustawiony fabrycznie NIE RUSZAMY
B steruje pracą silnika podczas jazdy do przodu-MOŻNA regulować prędkość i np. ograniczać ją przy pierwszych jazdach w celu zapoznania się z modelem i nabieraniu doświadczenia.
Steering Trim Potencjometr -Dual Rate umożliwia płynną regulację kątowego wychylenia kół przednich od 0 do maksimum.
Diody Bat Level ,kontrolki poziomu naładowania baterii zasilających nadajnik.
Throttle Trim -Lewy potencjometr -steruje pracą punktu neutralnego regulatora -Ustawiony fabrycznie NIE RUSZAMY
Steering Trim -Potencjometr umożliwiający wysterowanie przednich kół modelu podczas jazdy na wprost-MOŻNA używać.

LINK DO STRONY PRODUCENTA

SERWIS ZDJĘCIOWY


.




Porównanie wielkości modeli: Mad Force Ve do Inferno 1:8 oraz Lazer ZX 1:10.












Stabilizator tylnej piasty


Elemenenty zawieszenia wykonane z duralu


Serwosaver

Zębatka odbierająca pierwszego stopnia jest chroniona za pomocą sprzęgła poślizgowego


Silnik Team Orion model Vortex 2050Kv


Regulator Team Orion model Vortex 8




Bardzo solidne mosty, przedni i tylny


Ogromne chromowane koła o średnicy 170mm


Elementy zawieszania wykonane z duralu


Stalowy łańcuch napędowy wraz zębatką


Stalowy łańcuch napędowy wraz zębatką


Solidna obudowa dyfra


Przekładnia dyfra z hartowanymi, ukośnymi stalowymi zębatkami


Zespół napędowy modelu firmy Team Orion - Vortex


Zespół napędowy modelu firmy Team Orion - Vortex

-->