Szybowiec akrobacyjnyHype WOW
  Model jest w czystej postaci Hotliner-em, który został zoptymalizowany na maksymalną akrobację. Kadłub, powierzchnie nośne i usterzenie są z materiału HypoDur który dysponuje wysokimi wartościami trwałości przy minimalnej wadze. Powierzchnie nośne i usterzenie poziome mają wykonane wzmocnienia z włókna weglowego które bardzo mocno usztywniają i wzmacniają powierzchnie szybowca.  
Napęd stanowi silnik bezszczotkowy który jest zasilany z akumulatora 3s 11,1V o bardzo dużej mocy (2 x więcej niż np Dg-1000,przy powównywalnej masie), jest to doskonaly napęd na Wow...!!! Model wykonany jest w wysokim stopniu prefabrykacji co czyni, że potrzebujemy niewiele czasu aby był gotowy do lotu. Regulator jest podłączony oraz zaprogramowany. Mamy do wyboru modele jako ARF gotowy do lotu lub Redy set zestaw który zawiera wraz z modelem nadajnik 2.4 gHz z odpowiednim odbiornikiem.  
Sterowanie Wow...! - Model jest wyposażony w cztery wysokiej klasy mikro serwa natomiast serva lotek, które znajduje się bezpośrednio w skrzydle zapewniają bardzo precyzyjne sterowanie. Same lotki i stery są wykonane bez szczeliny -typu Elastoflaps które oferują najwyższą aerodynamiczną wydajność.Wow błyszczy w powietrzu...!  
Lotki mają dodatkowe wzmocnienie z włókna węglowego co czyni je ekstremalnie sztywne, z silnikiem o potężnej mocy zapewnia ostry kąt wznoszenia oraz ponad przeciętne właściwości lotu akrobacyjnego. Model również jest czuły na najmniejszą termikę co czyni go dobrym długodystansowcem.  


Usterzenie poziome Tzw motylek składa się z dwóch oddzielnych powierzchni sterowych z dwoma niezależnymi serwami, taki typ sterowania jest niezwykle skuteczny oraz bardzo odporny na uszkodzenia np. wysoka, sucha trawa.  
Ciekawa oferta cenowa opisanego modelu znajduje się: TUTAJ


SERWIS ZDJĘCIOWY

Śmigło o średnicy 250mm o dużym skoku który zapewnia bardzo efektywne wznoszenie modelu.


Solidny kołpak w którym łopaty śmigła są mocowane za pomocą śrub M3.


Bardzo mocna kabina która nie jest wytłoczką z PCV tylko odlewem ciśnieniowym z tworzywa.


Usterzenie typu V tzw. Motylek z zamocowanymi serwomechanizmami.


Montaż serwomechanizmu bezpośrednio przy powierzchniach sterujących, zapewnia brak
jakichkolwiek luzów oraz doskonałą skuteczność..


Każda z lotek jest usztywniona prętem węglowym co zwiększa sztywność poprzeczną.


Dźwigar węglowy o przekroju kwadratu przebiegający przez całą długość skrzydła.


Łącznik skrzydeł, wykonany również z węgla...


Zdjęcie celowo wykonane pod światło aby zobrazować, że poza solidnym dźwigarem który przebiega przez
całe skrzydło w płacie umieszczone są dodatkowe usztywnienia (wykonane również z węgla).


Regulator (30A) wyposażony jest w dodatkowy radiator (poprawiający skuteczność chłodzenia).


Bardzo mocny silnik bezszczotkowy o średnicy 2x większej niż w modelu DG1000.