SBAH 342
OPIS SAMOLOTU:
   Sbach 342 to rasowy samolot konstrukcji Phillip'a Steinbach'a wykonany z włókien węglowych. Tylko niektóre części wykonane zostały z metalu. Jednostką napedową jest silnik AEIO-580-B1A o mocy 315PS. Ten szeociocylindrowiec napędza regulowane śmigło kompozytowe o promieniu 203cm. Sam samolot waży 655kg. W porównaniu do innych samolotów dwumiejscowych na rynku jego waga jest mniejsza o 60 do 140kg. Sbach, mierzący 6,67 metra długości i 7,75 rozpiętości skrzydeł należy do najmniejszych w swojej klasie. Maksymalny ciężar samolotu w locie wynosi 999kg, a wg książki serwisowej, maksymalna waga przy akrobacjach lotniczych może sięgać 850kg.

OPIS MODELU:
    Model Sbach 342 zbudowany został z wysokogatunkowej balsy. Zawartość opakowania to
model wstępnie złożony, w stopniu charakterystycznym dotychczas dla modeli z tworzywa
piankowego! Połączenie szlachetnego wykonania w drewnie i znaczny stopień wstępnego
montażu stanowią o MARCE tej serii modeli! Sbach 342 będący wierną kopią samolotu nie
odróżnia się od orginału. Bezkompromisowe właściwości akrobacyjne i w pełni neutralne
i przewidywalne zachowanie w locie daje każdemu pilotowi wrażenie pełnej kontroli w locie.

    Model wykonany jest z wysokogatunkowej, lekkiej balsy, a jego drewniane części zostały
wycięte techniką laserową i sklejone. Obie połówki płata nośnego wykonane są techniką
żeberkową i wyposażone zostały w złączkę, którą mocowane są z obu stron kadłuba.

Węglowa rurka do której doczepiane są płaty nośne jest lekka i bardzo wytrzymała. Płaty
nośne mocowane są do kadłuba przy pomocy dwóch śrub, znajdujących się pod osłoną kabiny w
dobrze dostępnym miejscu. Statecznik jest już doklejony do kadłuba. Płaty sterowe zostały
wstępnie zamontowane i zaopatrzone w odpowiednie zaczepy cięgieł, które zostały zamontowane,
połączone do serwomechanizmów i wyregulowane.

Lotki poruszane są dwoma niezależnymi serwomechanizmami zamontowanymi w każdym ze
skrzydeł.Osłona kabiny wykonana została z przyciemnionego szkła i dokładnie wklejona
w lekką ramkę z balsy. Łączenie z kadłubem jest precyzyjnie polakierowane. Montaż osłony
kabiny umożliwia zamek sprężynowy. Łatwy demontaż osłony kabiny umożliwia wymianę
akumulatora. Zadbano o optymalny dobór wagi wszystkich części modelu, które cechują się
precyzją i czystością przygotowania oraz wysoką jakością wykonania. Tylna część kadłuba
wykonana została jako kratownica. Wszystkie części są wielokolorowe, pokryte folią.
Osłona silnika i osłony kół wykonano z tworzywa GfK i polakierowano.
Akumulator mocowany jest za pomocą taśmy na specjalnej deseczce akumulatora, skonstruowanej
w sposób umożliwiający zmianę pozycji w celu zoptymalizowania wyważenia modelu. Silnik jest
zamontowany, a dostęp do niego umożliwia demontowana osłona. Bezpośredni napęd zasilany
jest akumulatorem Lipo 3s, który zapewnia dużą wydajność w locie. Za regulację obrotów
silnika odpowiada regulator SKYWALKER 40A znanego producenta elektroniki, firmy HOBBYWING.
W locie, model Sbach 342 zachwyca swoimi doskonałymi właściwościami lotnymi i wspaniałym
wyglądem. W zależności od układu napędowego, samolot może wykonywać wszelkie możliwe
figury akrobacyjne. Model zachowuje się przy tym bardzo neutralnie i daje pilotowi poczucie
precyzyjnego kontroli. Modelem Sbach nakreślamy nowe kierunki! Ekskluzywne wykonanie z
drewna i wstępnie zmontowany model oferują wymagającemu modelarzowi prawdziwą
alternatywę do istniejących modeli z tworzyw piankowych. Wszyscy, którzy szukają modelu do szybkiego
złożenia i jednocześnie doskonałego optycznie, mogą poczuć się zachęceni modelem Sbach 342.

Właściwości:
  • wierna kopia samolotu akrobacyjnego Sbach 342
  • zbudowany ze szczególnie lekkiej balsy
  • laserowo wycinane części modelu z balsy
  • doskonała jakość produkcji i wykończenia poszczególnych elementów
  • seryjnie wyposażony w 4 cyfrowe serwomechanizmy mini
  • przeznaczony do bezkompromisowej akrobacji lotniczej
  • wszystkie części zostały pokryte kolorową folią lub polakierowane
  • osłona silnika i kół podwozia z GfK, polakierowane
  • osłona kabiny z zamkiem sprężynowym
  • wydajny układ chłodzenia powietrzem
  • regulator SKYWALKER 40A do silników bezszczotkowych i akumulatorów Lipo firmy HOBBYWING
  • bezpośredni wysokoobrotowy układ napędowy
  • wysokiej jakości opony piankowe
  • wstępnie złożony - krótki czas przygotowania do lotu

    Wymagane wyposażenie dodatkowe:
  • 5 kanałowy system zdalnego sterowania
  • akumulator LiPo Avionics Sport 11.1V / 2.400mAh, nr kat. ORI60117
  • ładowarka procesorowa X-Treme Charger X7, nr kat. 082-6065

    Dane techniczne
    Rozpiętość skrzydeł: 1.100mm
    Długość: 1.080mm
    Waga ok.: 975g
    Silnik: bezszczotkowy
    Akumulator: LiPo 11.1V 3s
    Skala: 1:7

















































  •