Inferno VeInferno MP9 TKI3 T1
Inferno MP7.5 SPORTS3 Model Mistrza Świata z 2010 roku oraz mistrza Europy 2013 - wersja READYSET

   Aktualna wersja Inferno MP9 oferuje najbardziej kompletny pakiet Ready-To-Run, jaki kiedykolwiek był dostępny. Produkowane dotychczas modele zawodnicze z rodziny Inferno MP9 były zestawami do składania które należało uzupełnić o silnik serwa aparaturę sterującą co powodowało, że cena modelu mogła osiagnąć nawet 5000 zł.

   Prezentowany model MP9 TKI3 Inferno jest pierwszym takim modelem na rynku gdzie model zawodniczy jest gotowy i po wyjęciu z opakowania można nim startować na najtrudniejszych torach. Model ten jest kolejną wersją rozwojową jaka powstała w "stajni" Yuichi Kanai. Maksymalną trwałość modelu zapewnia materiał o najwyższej jakości. Natomiast tworzywa sztuczne mają maksymalną wytrzymałość, aby zapobiec pękaniu elementów.

   Wszystkie części TKI3 MP9 są produkowane na najnowocześniejszych automatach w Japonii !!! Model TKI3 MP9 jest rozwiązaniem najnowszej generacji hi-end, jako READYSET jest w stanie wygrać po wyjęciu z pudełka. Ze względu na innowacyjność i wyjątkową jakość produktu MP9 TKI3 READY SET jest najpotężniejszą bronią dla klasy 1/8 off road. Wybór TKI3 MP9 jest najlepszą inwestycja na najwyższym poziomie technicznym. Żaden inny model konkurencji nie zdobył aż tylu tytułów mistrza świata co seria modeli INFERNO, oraz nie stoi za nimi legendarna postać Yuichi Kanai`ego, modelarza oraz konstruktora, który od ponad 10 lat z powodzeniem rozwija klasę modeli 1:8 Buggy Race.

   MP9 TKI3 Buggy Race model dla zawodników w klasie modeli terenowych w 1:8, z napędem na cztery koła(4WD). W układzie napędowym zastosowano trzy mechanizmy różnicowe, które równomiernie rozprowadzają moc silnika na koła. Model napędzany jest silnikiem 3,5 ccm o wysokiej wydajności. Moc silnika wzmacnia dodatkowo rura rezonansowa firmy Efra.

   Duże amortyzatory Big-Bore wykonane z wysokiej jakości aluminium dają modelowi TKI3 MP9 doskonałą trakcję i trzymanie w terenie. Płyta podwozia wykonana jest w technologi CNC z grubego aluminium i tworzy doskonale sztywną bazę dla zespołu napędowego. Wszystkie parametry podwozia mogą być regulowane indywidualnie w zależności od oczekiwań czy warunków panujących na torze .Model TKI3 MP9 po wyjęciu z pudełka jest już skonfigurowany na ustawienia standardowe, które zapewniają doskonałe prowadzenie modelu po torze.

    Aerodynamiczny kształt nadwozia został opracowany w tunelu aerodynamicznym w celu uzyskania maksymalnej wydajności aerodynamicznej co w połączeniu z tylnym spojlerem zapewnia perfekcyjne prowadzenie. Nowa aerodynamika karoserii pozwala na długie skoki z dużą prędkością. TKI3 MP9 jest niezwykle stabilny i daje możliwość kontrolowania właściwości w locie modelu. Rozkład masy, pozycja silnika została przesunięta o 5 mm dalej do środka podwozia oraz 15 mm w przód. Jednocześnie silnik jest o 1mm niżej na podwoziu niż w MP777.

   Układ płyty podwoziowej został również zmodyfikowany i zoptymalizowany pod kątem nowego podwozia. Dolna płyta podwozia jest znacznie węższa w porównaniu do MP777, co wpływa na pozytywny rozkład masy. Ogólnie rzecz biorąc, model stał się znacznie bardziej zwinny i umożliwia znacznie szybsze pokonywanie zakrętów i jeszcze lepszą trakcje oraz zachowanie podczas przyspieszania .

   Domki dyferencjałów są węższe o 4 mm i usadowione niżej w podwoziu. Kolejnym ważym punktem przy rozwoju TKI3 MP9 było znaczące zmniejszenie masy w układzie napędowym, która jest 200 gramów mniejsza niż w MP777. MP9 oferuje wiele nowych ustawień w celu dostosowania modelu do różnych warunków na torze. Tak więc, na przykład, mogą być zmieniane w pięciu poziomach rozstawy osi. Pomimo dużej liczby ustawień, konfiguracje te mogą być zmieniane. TKI3 MP9 ze standardowymi ustawieniami po wyjęciu z pudełka zapewnia wybitną stabilność na prostej, oraz na stokach. Przednie i tylne osie wahaczy są wyposażone w specjalne uchwyty z tworzyw sztucznych które pozwalają zmienić zbieżność szybko i łatwo. Wszystkie ustawienia można wykonać bez potrzeby demontażu przedniego zderzaka!!! Punkty mocowania dla wahaczy są znacznie niższe niż w MP 777 co sprawia ,że obniżeniu uległ środek ciężkości w modelu.

   Środkowy dyferencjał został powiększony o 5mm, w celu uzyskania większej objętości na olej silikonowy. Szczególnie podczas szybkiej i długiej jazdy jego zwiększona objętość zapewnia jeszcze lepszą pracę tego ważnego elementu od pierwszego do ostatniego okrążenia.

   RCBOX - jego umieszczenie zostało skorygowane i teraz rc-box w modelu MP9 TKI3 został całkowicie przeprojektowany do potrzeb nowego modelu. Akumulator i odbiornik zostały umieszczone teraz w sposób zoptymalizowany i są doskonale zabezpieczone w obudowie. Dodatkowo pojemnik jest znacznie niżej niż w MP777 w celu dalszego obniżenia środka ciężkości.

   Zbiornik paliwa został także całkowicie przeprojektowany do nowego podwozia. Wnętrze zostało zaprojektowane tak, że silnik jest zasilany niezawodnie paliwem w każdych warunkach torowych. Bok zbiornika otrzymał dodatkową osłonę przed zabrudzeniami z zębatki głównej. Pokrywa zbiornika ma teraz specjalny uchwyt umożliwiający podczas wyścigów szybkie tankowanie w zapomnienie odchodzą czasy z długimi opaskami na pokrywie zbiornika ...!

Cechy modelu:
  • Zawodniczy OffRoad Buggy najnowszej generacji.
  • Zestaw READYSET z aparaturą Syncro LCD KT - 201 2,4 GHz FHSS.
  • Silnik typu KE-21R Xtreme Power z tylnym kolankiem (mocowane sprężyną).
  • polerowana rura rezonansowa -Efra.
  • Stały napęd na wszystkie koła.
  • Wały kardana na przedniej osi.
  • Trzy dyferencjały.
  • Zoptymalizowany rozkład masy.
  • Budowa bez e-clipsów.
  • Bardzo lekki układ napędowy.
  • Hartowana płyta podwozia.
  • Wysoka wydajność serwa przepustnicy gazu i układu kierowniczego.
  • Wahacze poprzeczne i drążki regulowane
  • Duża prędkość jazdy przy standardowej konfiguracji.
  • Łatwa regulacja geometri podwozia.
  • Wydajnieszy i zoptymalizowane centralny mechanizm róznicowy.
  • Stabilizatory na przedniej i tylnej osi.
  • Zoptymalizowana pozycja spoilera.
  • Maksymalna wydajność aerodynamiczna dzięki nowej konstrukcji nadwozia.
  • Ochraniacze przed brudem na tylnej osi.
  • Zoptymalizowany zbiornik.
  • W zestawie opony typu micro-pin (AKA Racing).
  • Maksymalna trwałość z wybranych materiałów wysokiej jakości.
  • Bardzo łatwy w obsłudze i konserwacji.
  • Nowa obudowa amortyzatora oleju z drobnym gwintem do regulacji sprężyny.
  • Nowa płaska obudowa filtra powietrza z zamkiem zatrzaskowym.
  • Nowa karoseria z optymalizowanym przepływem powietrza dla maksymalnej stabilności przy dużych skokach.
  • Szczególnie lekkie felgi.
  • RCBOX przeniesiony maksymalnie do przodu modelu.
  • Zawiera geny z ośmiu poprzednich modeli z rodziny Inferno które zdobyły tytuły Mistrzostw Świata Offroad.
  • Części zamienne w 100% kompatybilne z MP9 TKI3 modelu mistrzowskiego.

LINK DO STRONY PRODUCENTA
    Dane technicze:
                   Długość : 490mm
                   Wysokość: 180mm
                   Szerokość: 307mm
                   Rozstaw kół: 325mm
                   Rozstaw osi przód: 254mm
                   Rozstaw osi tył: 254mm
                   Silnik: KE-21R (3,5ccm)
                   Przełożenie główne: 11,7:1
                   Waga: 3370g

W zestawie znajduje się:
   Model całkowicie zmontowany z pomalowaną karoserią, radio sterujące 2.4Ghz dwukanałowe z wyświetlaczem wraz z odbiornikiem oraz cyfrowymi serwomechanizmami. W zestawie specjalny klucz do szybkiego demontażu kół.

SERWIS ZDJĘCIOWY MODELU INFERNO MP9 TKI3