Rozmiar: 6672 bajtów
Inferno MP7.5 SPORTS3   Kolejna nowość firmy Kyosho, model Inferno Neo wersja "Race Spec" oznacza to, że jest to model zawodniczy, który zaspokoii oczekiwania najbardziej wymagających modelarzy. Konstrukcja tego modelu we wszystkich istotnych podzespołach ma najwyższej klasy (zawodnicze) rozwiązania. Do sterowania modelem została dołączona aparatura 2.4Ghz wraz z wyświetlaczem, a w samym modelu są zainstalowane najwyższej klasy serwomechanizmy, podwójnie łożyskowane z metalowymi zębatkami.  
Silnik GX-21 Amortyzatory w tym modelu zostały poszerzone, mają zwiększony skok, a samo tłoczysko ma średnicę aż 3,5mm, układ zawieszenia rozbudowany jest o stabilizatory. Przekładnie w mostach przednim i tylnym wykonane są ze stali hartowanej o ukośnym zazębieniu dzięki któremu przekładnia może przenieść bardzo duże obciążenia. Obydwa zespoły napędowe mają dodatkowe wzmocnienie z płytą podwozia  
Większa pojemność silnika KE-25 (4.1ccm z nową tuleją tłoka która w wydatny sposób zwiększa moc silnika). Nowy typ gaźnika którego obudowa wykonana jest z tworzywa dzięki czemu ograniczona jest temperatura mieszanki paliwa. Z silnikiem współpracuje tłumik rezonansowy (zawodniczy) typu EFRA.  
W modelu zastosowano nowy radiobox który zapewnia maksymalną ochronę odbiornika i zasilania. Most centralny wraz z podwójnym układem hamulcowym zapewnia efektywne przełożenia oraz hamowanie.  
Silnik zamocowany jest do płyty podwozia za pomocą specjalnego łoża przykręcanego śrubami M4. Kosz sprzęgłowy (podwójnie łożyskowany) oraz zębatka odbierająca wykonane są z hartowanej stali.

 
  W zestawie znajduje się:
   Model całkowicie zmontowany z pomalowaną karoserią, radio sterujące 2.4Ghz z wyświetlaczem wraz z odbiornikiem oraz dwoma wzmocnionymi serwomechanizmami.
 
 

Dane technicze:
               Długość : 496mm
               Wysokość: 189mm
               Szerokość: 307mm
               Rozstaw kół: 325mm
               Rozstaw osi przód: 258mm
               Rozstaw osi tył: 261mm
               Rozmiar opony: 116x44
               Przełożenie główne: 11,7:1
               Waga: 3400g
               Silnik: KE-25



 


 
 
SERWIS ZDJĘCIOWY MODELU:


Widok modelu po wyciągnięciu z opakowania.


Przednie zawieszenie wyposażone w amortyzatory typu BIG BLOCK (tłoczysko 3,5mm)


Aerodynamiczna koroseria ze skutecznym chłodzeniem głowicy silnika.


Mocno wystająca głowica zapewnia skuteczne chłodzenie silnika.


Opony idealnie nadają się do jazdy po torze szutrowym.


Silnik wraz z nowym gaźnikiem wykonanym z tworzywa pozwala obniżyć temperaturę mieszanki paliwowej w celu polepszenia osiągów silnika.


Elastyczne złącze kolanka wydechowego, rozwiązanie takie zapobiega przenoszeniu drgań na rurę rezonansową.


Zawodnicza rura rezonansowa EFRA.


Silnik wraz z nowym gaźnikiem wykonanym z tworzywa pozwala obniżyć temperaturę mieszanki paliwowej w celu polepszenia osiągów silnika.


Stalowa hartowana zębatka odbierająca.


Kosz sprzęgła podwójnie łożyskowany


Duża głowica w celu lepszego chłodzenia.


Niezawodne, wysokiej klasy serwomechanizmy, cyfrowe, łożyskowane o dużym momencie obrotowym.


Wzmocniony amortyzator z pełną regulacją "twardości" zawieszenia. W tle regulowany stabilizator wahacza.


Ekstremalnie mocne tłoczysko z hartowanej stali o średnicy 3,5mm.


Zabezpieczenie gaźnika przed pyłem oraz sprężyna "powrotna" przepustnicy gazu


Usztywnienie płyty oraz mostów przód.


Usztywnienie płyty oraz mostów tył.


Płyta podwozia umożliwia uruchomienie silnika za pomocą rozrusznika elektrycznego


Gruba płyta podwozia pozwoliła na opracowanie nowego sposobu mocowania silnika poprzez śruby imbusowe M4.


Silnik zamocowany do specjalnych bloków umożliwiający szybki demontaż, rozwiązanie to bardzo skutecznie poprawiło również mocowanie silnika do płyty podłogowej.


Wersja RTR, wytarczy wlać paliwo i w drogę !!!!


Teamowi kierowcy firmy Kyosho.


Nadajnik 2.4Ghz znajdujący się w zestawie.


Nadajnik komputerowy umożliwiający dokładne programowanie funkcji modelu.