![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() W zestawie znajduje się: Zmontowany model śmigłowca z łopatami oraz silnikiem GX36 Potrzebne są: Sześcio kanałowe radio z odbiornikiem, 5 serwomechanizmów, żyroskop oraz pakiet akumulatorów i ładowarka Dane technicze: Długość: 1105mm Szerokość: 220mm Wysokość: 408mm Waga: 2850g Średnica wirnika głównego: 1230mm Średnica wirnika ogonowego: 240mm Silnik: GX 36 (6ccm, moc 1,3Km) Przełożenia: 9,6:1:5 |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
![]() Specjalistyczne cęgi do wypinania i zapinania snapów Cena: 100,- |
![]() |
![]() |
![]() Nowa dostawa Calibrów. |
![]() Caliber 3 zapakowany w estetyczne pudełko o niewielkich rozmiarach 17x70x38cm. |
![]() Model po otwarciu opakowania. |
![]() Naklejki na kabinę śmigłowca. |
![]() Część przednia modelu, z widokiem na miejsca mocowania serwa skoku i gazu. |
![]() Kolejna nowość wzorem Calibra 5, Caliber 3 otrzymał zamykany pojemnik na odbiornik i akumulatory, zapewnia to doskonałą ochronę sprzętu RC a także wysoką estetykę montażu. |
![]() Zatrzask zamykający pudełko na wyposażenie RC. |
![]() Widok ogólny na mechanikę śmigłowca |
![]() Mechanika z widokiem na duży zbiornik o pojemności 340ml. |
![]() Widok na prawą stronę modelu z nowym silnikiem GX-36. |
![]() Widok na lewą stronę modelu z silnikiem GX-36. |
![]() Widok na duży i wydajny wentylator silnika. |
![]() Wentylator silnika głównego o dużej średnicy zewnętrznej. |
![]() Kolektor wydechowy-tłok typu pierścieniowego. |
![]() Duża głowica silnika ułatwia odprowadzenie ciepła. |
![]() Widok ogólny na duże solidne łoże mocujące silnik z koszem sprzęgłowym i wentylator. |
![]() Nowy typ tłumika całkowicie wykonany z metalu. |
![]() Część centralna z orczykami kątowymi sterującymi metodą push-pull tarczą sterującą. |
![]() Widok na część centralną głowicy. |
![]() Tarcza sterująca z pomocniczą podziałką kątową która ma odpowiednio wyznaczone punkty z wyszczególnionymi właściwymi kątami natarcia łopat dla początkujących pilotów w trzech podstawowych zakresach 0 , +4 i +8 stopni. |
![]() Nowość, łopatka sterująca jest całkowicie zintegrowana z prętem sterującym, ma ona jedną stałą pozycję nie trzeba jej wyważać i regulować. |
![]() Rewelacyjne łopaty wirnika głównego, które swoją jakością i wykończeniem przypominają łopaty o tradycyjnej konstrukcji (laminatowej) ale znacznie przewyższają je swoją elastycznością. Ich innowacja polega na tym że wytrzymują otarcia uderzenia a nawet bardzo duże wygięcia (na zdjęciu) są praktycznie nie do zniszczenia. |
![]() Super mocny i pewny uchwyt nie wymaga żadnych podkładek a zarazem zapewnia bardzo dobre trzymanie w okuciu |
![]() Super mocny i pewny uchwyt nie wymaga żadnych podkładek a zarazem zapewnia bardzo dobre trzymanie w okuciu |
![]() Nowy atrakcyjna kabina modelu. |
![]() Przekładnia śmigła ogonowego z nową wzmocnioną obudową, oraz okucia łopat śmigła ogonowego, jak zawsze w Calibrze, klasy 60. |
![]() Model prawie gotowy do lotu. |
![]() Proszę zwrócić uwagę że w przeciwieństwie do prototypu model seryjny otrzymał całkowicie nowy lepszy tłumik wykonany z metalu, identyczny konstrukcyjnie jak w Calibrze 5. |